Το νέο της ημέρας...

Καλησπέρα σε όλους τους φίλους!
Σήμερα έχω μεγάλη χαρά και θα ήθελα να την μοιραστώ μαζί σας. 
Ο λόγος; Η παρακάτω εικόνα νομίζω ότι τα λέει όλα...



Είμαι πολύ χαρούμενη που έχω στα χέρια μου την ταυτότητα μέλους της Πανελλήνιας Ένωσης Λογοτεχνών.
Είναι μεγάλη τιμή για έναν συγγραφέα να γίνεται δεκτή η αίτησή του, κατόπιν εισήγησης από άλλο μέλος της ένωσης. Εύχομαι να φανώ αντάξια της εμπιστοσύνης τους και να μπορέσω κι εγώ με τη σειρά μου να συνεισφέρω έστω και λίγο στην λογοτεχνική κληρονομιά του τόπου μας. 

Ευχαριστώ τον συγγραφέα Παύλο Ανδριά για την εισήγηση, και την Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών για την αποδοχή της αίτησής μου. 

Καλό απόγευμα σε όλους!




SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 σχόλια:

  1. Ονειρο που γίνεται πραγματικότητα! Σε νιώθω απόλυτα! Συγχαρητήρια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή