Άδραξε τη μέρα πριν σε αδράξει εκείνη!

Καλημέρα φίλοι μου...

Πόσες φορές  ακούσατε την φράση "Άδραξε τη μέρα"; Πολλές, είμαι σίγουρη...
Κάποιες φορές, είχατε την παρόρμηση να το κάνετε, και κάποιες άλλες είπατε μέσα σας "ώχ τώρα! ποιος μπαίνει σε αυτή τη διαδικασία; ... Και τί πρέπει να κάνω δηλαδή; Βαριέμαι τόσο πολύ σήμερα!"
Μου έχει συμβεί κι εμένα. Διότι μια φράση όπως αυτή, από μόνη της, δεν λέει και τίποτα στο κάτω κάτω της γραφής. Τί σημαίνει δηλαδή "Άδραξε τη μέρα";

Ωστόσο, θα σας πω τι κατάλαβα από την μικρή (πικρή) μου πείρα.

Τις μέρες που είμαστε κουρασμένοι, οκνηροί, βαρύθυμοι κι άλλα τέτοια ''χαριτωμένα" αφηνόμαστε σε μια γλυκιά αποχαύνωση... Βλέπουμε λίγο παραπάνω τηλεόραση, χαζεύουμε λίγο παραπάνω στο facebook και μιλάμε λίγο παραπάνω στο τηλέφωνο αφήνοντας τις δουλειές μας, τις υποχρεώσεις μας αλλά και την προσωπική μας ευχαρίστηση (που ακόμη κι αυτή θέλει δουλειά) να μένουν λίγο παραπίσω. Οι δουλειές συσσωρεύονται, αρχίζουμε να αγχωνόμαστε, τρέχουμε να προλάβουμε, προλαβαίνουμε μόνο τα μισά, γεμίζουμε με αρνητικά συναισθήματα, εκνευρισμό και εντέλει ... Μας βρίσκει το τέλος της ημέρας κουρασμένους, άτονους, και με μια αίσθηση του ανικανοποίητου.

Κι ο κύκλος επαναλαβάνεται την επόμενη μέρα...

Γνώριμο έτσι;

Ενώ, με μια μικρή προσπάθεια να ξεπεράσουμε τον σκόπελο της πρωινής μας κούρασης και νύστας (συνηθισμένο φαινόμενο όταν κοιμάσαι μόνο 3 ώρες, όπως εγώ), το αποτέλεσμα είναι εντελώς διαφορετικό.
Κι εντάξει, πάλι μπορεί να μην τα προλάβουμε όλα αλλά σίγουρα έχουμε γεμίσει τη μέρα μας με πολλές εμπειρίες, έχουμε οργανώσει καλύτερα το χρόνο μας και έχουμε φέρει εις πέρας περισσότερες δουλειές...
Το τέλος της μέρας μας βρίσκει πιο ήρεμους, πιο νηφάλιους και ίσως να έχουμε κι ένα μικρό χαμόγελο ευχαρίστησης για όλα αυτά που πετύχαμε!

Δοκιμάστε το σήμερα κιόλας...

Σκεφτείτε ότι η μέρα έχει μόλις ξεκινήσει και είναι στο χέρι μας να την κάνουμε μοναδική και ανεπανάληπτη...
Η ''μέρα'' από μόνη της ως έννοια δεν είναι τίποτα άλλο από ένα κομματάκι χρόνου. Το αν θα είναι καλή ή κακή εξαρτάται από το τί θέλουμε να ζήσουμε μέσα σε αυτό το κομματάκι χρόνου!
Λίγα; Πολλά; Όμορφα; Δημιουργικά;

Εσύ αποφασίζεις...

Άδραξε τη μέρα λοιπόν, πριν σε αδράξει εκείνη !

Καλή συνέχεια!
SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 σχόλια:

  1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
    Πολλές μέρες με βρίσκουν στην κατάσταση να βαριέμαι και να μην έχω όρεξη να κάνω τίποτα και οι δουλειές να μαζεύονται κι εγώ να πελαγώνω.Αν όμως οργανώνω το χρόνο μου και έστω κάνω κάτι μικρό την κάθε μέρα τα πράγματα μοιάζουν να προχωράνε πιο ήρεμα...

    καλώς σε βρήκα!
    καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις σήμερα είδα το σχόλιο σου ... (μα πώς μου ξέφυγε;) ... Έτσι είναι δυστυχώς!
      ΚΑλησπέρα και σε σένα (έστω και με χρονοκαθυστέρηση)

      Διαγραφή