Το πρώτο μου Πάσχα ως χορτοφάγος.



Φέτος δεν θα έχω σούβλα.
Θα πάρω ένα ταψί και θα βάλω μέσα, πατάτες, μανιτάρια, καρότα κι άλλα λαχανικά και από πάνω θα τοποθετήσω με ευλάβεια ένα λαχταριστό, ροδοκόκκινο και ζουμερό ψιλοκομμένο ....
....Κρεμμύδι!
Λίγα καρυκεύματα για την γεύση και μπόλικη αγάπη για το αρνάκι που επέζησε!
Θα μου πείτε... Ένα αρνί επέζησε; Σιγά το θαύμα.
Αν σώζεις μια ζωή όμως- όπως λένε και οι Εβραίοι (αφού το έθιμο είναι εβραϊκό)- είναι σαν να σώζεις τον κόσμο όλο.
Μπορεί να είμαι ένας ονειροπόλος άνθρωπος, αλλά ακόμη ελπίζω στη σωτηρία του κόσμου.
Αυτό δεν είναι άλλωστε και το νόημα αυτής της γιορτής; Η ελπίδα για έναν καλύτερο κόσμο; Ή μήπως κάνω λάθος;
Όπως και να' χει πάντως, για μένα αυτό το Πάσχα θα είναι το πρώτο μου αναίμακτο Πάσχα. Κι είμαι πολύ χαρούμενη γιαυτό..
Το γιορτάζω διπλά.

Καλή ανά-ταση ψυχής σε όλους !
SHARE

Βάσια Ακαρέπη

  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου